Eternidad con Thalia

One of the things I found out about Jade when I met her on Twitter is that we both share the same admiration and love for Thalia, so a while ago I encouraged her to write her a letter, offering my blog as the virtual paper for her words. I’m more than happy to have it here, since I find it very beautiful and I loved every word she said. I hope that this letter reaches its addressee! 

Thalia

Hoy me acerco a ti con palabras, después de todo tu siempre has estado cerca de mî con tu mûsica.

Esta época aproxima tecnologicamente aquellos corazones que por diversas razones no pueden latir juntos, es por eso que tentando al destino te escribo con la esperanza de que me leas.

Motivada por ese sentimiento que no puedo describir, quiero decirte que te siento tan familiar como una amiga muy querida de la que siempre me siento orgullosa, una amiga a la que siempre apoyo debido a que es una visionaria.

He crecido con tu imagen, impresionada y totalmente influenciada por tî, en la secundaria cantaba (o gritaba màs bien) « Es un pacto entre los dos » y le dediqué al jefe del equipo de basquet « Pienso en tî »
Cada una de tus canciones han formado parte del soundtrack de mi vida, mi rebeldîa adolescente, mis primeras fiestas, en el GYM, en el auto con mis amigas rumbo al antro, mi primer amor e incluso y sobre todo cuando me rompieron el corazôn por primera vez tû estabas ahî para decirme que Lo que llega viene bien, que necesito renovar mi piel, para volver a empezar …

Te he seguido en todos y cada uno de tus proyectos, y ahora te sigo « textual « en twitter !

Quiero que sepas también que debido a mi trabajo tengo que viajar constantemente y en todas partes del mundo te conocen gracias a tus telenovelas, tû lo sabes, claro !

Pero yo he tenido los testimonios de primera mano, la gente viô Maria Mercedes en Europa, llorô con MariMar en Africa, bailô en Marruecos con Rosalinda, enfin ! Tu sabes que has llegado muy lejos y lo mejor y màs importante es que representas a México, tu representas a la mujer mexicana actual que es inteligente, bella, luchona, que logra sus objetivos que todo lo supera y que contra viento y marea se levanta para decir Aqui estoy arrasando.

Hoy pienso mucho en tî porque atraviezo un momento importante en mi vida, un momento de crisis y cambio, pero gracias a gente ejemplar como tû, sé que este periodo lo venceré luchando con fuerza y Dios enderezandome de un tiron la punterîa, y que al final estarà la calma y paz que tanto busco.

He buscado un tema para esta carta y pensando en tî habîa una palabra se repetîa ETERNIDAD para mî, tû representas eso.

Tienes una carrera super importante, yo canté y bailé con tu mûsica y hoy es mi hija la que baila e intenta cantar tus canciones (sôlo tiene 19 meses)

Lo que me lleva a considerarte ya como un clàsico de la mûsica, tus canciones son intemporales ! Y tu estàs màs guapa que nunca pero con el toque de la sabidurîa que dà el tiempo y las experiencias vividas.

Por eso hoy te dedico mi carta con amor, agradeciendote que seas tan linda y cercana a tus fans, me conmueve mucho que seas tan sencilla siendo la gran artista que eres.

Me fascina tu filosofîa de vida y la vibra que transmites, cuando vivîa en México te vî dos o tres veces, una en Plaza Cuicuilco dîa que jamàs olvidaré llevabas un blue jean y una blusa Armani (siii de las de colores LuisMiguelesca) Y en otra ocasiôn te vî en el consultorio de un conocido médico.  Tu prescencia me marcô, tienes una energîa y una luz impresionante.

Siempre te he seguido y lo seguiré haciendo, eres hermosa no solo por fuera sino también por dentro, me encanta verte rodeada del éxito habitual pero con amor ; con el amor de tu Tommy divino, que lo quiero como te quiero a tî, porque ha sabido ser para tî, ese principe con el que todas sonamos y que ha sembrado en tî ésas dos magnificas flores Sabri y Mat❤

Que siempre seas feliz mi Thalia preciosa.

Te abrazo fuerte

JADE

7 Comments (+add yours?)

  1. thaliaesmivida
    Mar 20, 2014 @ 05:36:49

    WOW WOW WOW!!!! Cand am inceput sa citesc scrisoarea, am crezut ca tu ai scris-o. Dar aici “He crecido con tu imagen”, mi-am pus un semn de intrebare si ‘m-am dus mai sus’ si-am citit paragraful in engleza. Foarte emotionanta povestea acestei fete… Si felicitari tie ca ai avut sansa s-o ‘intalnesti’ si ideea de a face aceasta postare; si mai multe felicitari pt fav si RT-ul din partea Thaliei. Ceva similar fac si eu din nr viitor al revistei. Vor fi 2 povesti in fiecare numar, dar n-as vrea sa ma public eu insami pt ca multi ma cunosc si nu vreau sa spuna ca am facut revista ca sa apar eu… Stii ca mai sunt unii care gandesc astfel… De aceea, ma gandeam sa mai faci o postare cu acelasi titlu (partea a II-a) si sa publici si povestea mea, daca esti de acord.

    Reply

  2. anamariao7
    Mar 20, 2014 @ 11:27:45

    da, am observat ca mai multe persoane au crezut ca eu am scris-o, sunt curioasa daca Thalia a citit si partea in engleza sau si ea crede la fel :))

    mi-ar face mare placere sa-ti public povestea, eu tot spun ca blogul meu sta la dispozitia celor care vor sa scrie un guest post, dar nimeni nu ma baga in seama :)) dar daca nu te superi, cu alt titlu, pe asta vreau sa il pastrez doar pentru cea care a scris scrisoarea si a ales titlul. daca e ok asa, astept mail pe anamaria_o7@yahoo.com

    Reply

  3. thaliaesmivida
    Mar 20, 2014 @ 12:50:28

    Sigur ca da. Azi noapte, am spus astfel, pt ca n-aveam nicio idee… Ar putea fi THALIA PARA SIEMPRE? E similar, dar asa am numit primul blog pe care l-am creat in 2010 (http://thaliaparasiempre.blogspot.ro/) si dupa cum vezi nu l-am mai actualizat din 2011🙂

    Nu avea toate optiunile de care aveam nevoie, si atunci am facut altul la WordPress, actualul http://www.thaliaesmivida.com. De asemenea mai am unul, http://www.lovethalia.webs.com si am mai avut unul, http://www.lovethalia.blog.com, care mi-a fost anulat pe motivul drepturilor de autor…

    In fine… in week end o s-o scriu si i-o trimit unei fane de 14 ani din Chile (https://twitter.com/KonstanzaS), ca sa mi-o corecteze si duminica seara iti trimit pe mail, forma finala🙂

    Saru’mana pt aceasta oportunitate. Imi place foarte mult blogul tau; este complet diferit fata de celelalte care contin doar subiecte copy-paste din presa. Il descriu ca ‘intim si personal’ si iti repet, am toata admiratia pentru tine, prin prisma postarilor tale.

    Cu toate ca stiu ca nu duci lipsa de cititori, mi-ar placea sa fii mai activa si sa-ti sporesti numarul de ‘fani’ si pe FB. De aceea, te rog, incearca, pe cat posibil, sa postezi in fiecare zi, o poza cu Thalia in prim plan si cu link in descriere, ca mai apoi eu sa-i dau share pe pagina mea. Gen asa https://www.facebook.com/media/set/?set=a.278160655586519.63523.120584534677466 E cel mai bun ‘trick’ pentru like-uri rapide. E pacat ca aceasta ‘comoara’ sa nu fie descoperita de cat mai multi fani…

    Reply

  4. anamariao7
    Mar 20, 2014 @ 13:38:29

    da, e bine Thalia para siempre🙂 stiu ca ai multe site-uri, le mai vedeam in bio-ul de pe Twitter, si nu numai dedicate Thaliei, nu stiu cum faci fata cu ele :)) si cu atatea conturi pe retele la fel😀

    daca vrei il putem face in trei limbi, spaniola, romana si engleza, il traduc eu in engleza

    cu privire la FB, da, sa traiti! :)) o sa pun, problema cu nr. de like-uri e ca nu garanteaza si vizite pe blog, cu atat mai putin cititori noi care sa revina la fiecare postare (la fel e si cu followersi de pe Twitter) de exemplu cand mi-ai dat share ultima data intradevar postarea mi-a fost vazuta de 1700 de persoane, fata de 50-100 cat am de obicei, dar la traficul de pe blog n-a fost mare diferenta, pentru ca din cei 1700 doar cativa au dat click, cine stie cati din ei au si citit ce-am scris

    Reply

  5. thaliaesmivida
    Mar 20, 2014 @ 20:15:32

    Da… e cu dus si intors, chestia asta cu like-uri si share-uri, dar cu link in descriere sunt mai multe sanse de citit. Din proprie experienta, iti spun ca 10-20% din cei care dau like la poza, dau si click pe link. Pe cand daca postezi link-ul direct, dau like si maximum 5% il si deschid.

    Eu una, sunt multumita cu 100 de mii, 1% comparativ cu pagina oficiala. Si nu prea mai am ce sa postez, ca m-am decis sa nu-mi mai incarc site-ul cu stiri care nu sunt foarte relevante pentru cariera Thaliei. Aveam acum o luna, peste 2000 de postari si mi-am facut ‘curatenie’ si am ramas cu 955.

    Asa ca din 3-4 postari/zi, una va fi un share de la tine, dar sa fie poza🙂

    Reply

    • anamariao7
      Mar 20, 2014 @ 23:12:08

      ah, as fi zis ca pagina ta e cea mai urmarita, dar apoi am verificat si Thalia Diva-Greek F Club😀

      sincer eu prefer sa dau link si sa las FB-ul sa imi puna poza din postare, ca aici https://www.facebook.com/ensenameavivirblog/posts/495283733910569 pentru ca e mi-e mai usor sa folosesc butonul de share decat sa caut o poza, s-o uploadez, sa dau copy-paste la titlul postarii si la link, dar o sa ma stradui sa fie macar una pe placul tau😛 mersi inca o data pentru promovare🙂

      Reply

  6. thaliaesmivida
    Mar 20, 2014 @ 20:21:53

    Si mai am 2 site-uri http://www.kgalanos.com si http://www.galanos.blog.com pentru un cantaret grec, Konstantinos Galanos, iar http://www.about.me/alinaerika e o scurta descriere despre mine si activitatile mele😀

    Mai am 3 conturi de Youtube http://www.youtube.com/thaliaesmivida / http://www.youtube.com/thalianovelas si http://www.youtube.com/worldthalia, iar conturile de Twitter sunt conectate la paginile de Facebook (2 pt KG, Ejercito Romania, MDC Bucharest, Todo por Thalia https://www.facebook.com/all4thalia, https://www.facebook.com/thaliaworldnews principala si inca o pagina pt pisicuta mea https://www.facebook.com/sweetcatchatty

    E simplu, ca am aceeasi parola la toate conturile😉

    Reply

Leave a Reply

