Thalia and her Romanian double (Post in English, Spanish, Romanian)

AmeThalia

English:

Thalia and her Romanian double… or the story of a dream come true…

During Thalia’s visit to Spain, something great happened, two of her Romanian fans got the chance to meet her, I think they’re the first or at least among the few ones who had that opportunity and I’m so happy that one of them accepted to share that experience here on my blog😀

Ame or @thalita26 as many of you may know her on Twitter, not only resembles Thalia a lot, but she’s been her fan for over 16 years, and after all that time, she’s finally met her in person, something most of us only dream about. Here’s her story, which of course could be told in a lot more words, but she’s been kind enough to make a short summary and share it with us.

I translated the email she sent me from Romanian to English and Spanish, I tried to do my best but I apologize if it’s not the best translation in the world. Hope you enjoy this as much as I did.

I begin my story by saying that dreams do come true and nothing is impossible in life. 16 years ago I saw Marimar. Thalia, the actress playing Marimar, became my idol from the first moment I saw her. From that moment on, I became Thalia’s fan and my wish was to meet her someday❤ After 3 years, I had already started learning Spanish by watching her telenovelas, so that when I would meet her I could talk to her. My friends started calling me Marimar or Rosalinda, saying I resembled Thalia very much. That made me happy, because Thalia had become my role model. To me, she was the perfect artist. In 2000 I participated in a contest in “Acasa Magazine” as Thalia’s double, I won the contest and was featured on the cover of the magazine. My wish to meet her grew even more, but honestly I thought it was almost impossible. 3 years ago I created an account on Twitter in order to talk to Thalia and be closer to her. My biggest joy was that after only 2 weeks she started following me, I was very happy because I could send her private messages, which she often replied to. Now, after 16 years of waiting, my dream finally came true. I was lucky enough to meet Thalia “mi reina” as we her fans call her, I found out she was going to Madrid and I was so happy I could finally meet her. I was really looking forward to this day: 12-03-2013. I went to Madrid, where I met other fans, who had come from all the corners of the world. It was wonderful, they were people I only knew on Facebook or Twitter, but it felt as if we had known each other for a lifetime. A true thalyfamilia…

12-03-2013 At 08:00 in the morning we gathered up and went to the place where my dream of meeting Thalia was about to be fulfilled. We arrived at the TV station where Thalia was invited that morning, we were more than excited. At 12:00 a big, black car, with dark windows arrived… it was Thalia. We all ran to see her even if just for a moment. I didn’t manage to, but I heard her voice and started crying of happiness… After only an hour and a bit, Thalia left the show, when I saw the car slowing down I realized I was about to see her❤ She got out of the car to take pictures with us… at that moment I started crying, I couldn’t believe I was standing next to my idol, my favorite artist, I couldn’t believe I could hold her in my arms, it was all a wonderful dream… After taking some photos she said goodbye and left, as we were going to meet her at the hotel in the evening. The rest of the day I waited for that moment when I would get to see her again and there it arrived, I was about to enter the room and talk to her, tell her how much I admire and love her. There were 3 girls, the third one was me. To my surprise, when she saw me, she recognized me and said “My clone we meet at last”, these words ended up tattooed on my heart… I was so happy to finally meet her and see how she actually is and I want to tell you that she’s much more beautiful, so delicate and sweet… she’s an angel❤ 16 years of waiting was totally worth it! I wish to all her fans that you could meet her in person, trust me, now that I have I adore her even more and I wish I could see her again, I hope I can see her soon…

12-03-2013 is the day my dream came true and I realized that nothing is impossible, but you have to fight.

Espanol:

Thalia y su doble rumana… o la historia de un sueno que se hizo realidad.

Ame o @thalita26 como muchos ya la conocen en Twitter, no solamente se parece muchisimo a Thalia, pero tambien es su fan hace mas de 16 anos, y despues de todo ese tiempo, por fin logro conocerla en persona, algo con lo que muchos de nosotros solo sonamos. Esta es su historia, la que por supuesto puede ser contada en muchas palabras mas, pero ella tuvo la amabilidad de hacer un corto resumen y compartirlo con nosotros.

He traducido el email que ella me mando en rumano, trate de hacerlo lo mejor que pude, pero les pido disculpas si no es la mejor traduccion del mundo. Espero que les guste tanto como a mi.

Empiezo mi historia diciendoles que los suenos si se cumplen y nada es imposible en la vida. Hace 16 anos vi la novela Marimar. Thalia, la actriz que interpretaba el papel de Marimar se convirtio en mi idolo desde el primer momento en que la vi. A partir de ese momento, me hice fan de Thalia y mi deseo ha sido que un dia pueda conocerla❤. 3 anos despues, ya habia empezado a aprender el espanol, para que pueda hablar con ella cuando llegaria a conocerla. Mis amigas empezaron a llamarme Marimar o Rosalinda, diciendome que me parecia mucho a Thalia. Eso me allegraba mucho, porque Thalia se habia convertido en mi ejemplo a seguir. En el ano 2000 participe de un concurso de “Acasa Magazin” como doble de Thalia, gane el concurso y sali en la tapa de la revista. El deseo de conocer a Thalia crecio aun mas, pero la verdad me parecia un poco imposible lograrlo. Hace 3 anos me hice una cuenta en Twitter para poder hablar con ella y estar mas cerca de ella. La mayor alegria fue que a ni 2 semanas, Thalia me dio follow, estaba muy contenta de poder mandarle mensajes privados, a los que ella muchas veces respondia. Ahora, despues de 16 anos de espera, mi sueno se hizo realidad. Tuve la suerte de conocer a Thalia “mi reina”, como nosotros sus fans la llamamos, me habia enterado de que iba a estar en Madrid y estaba muy contenta de poder conocerla por fin. Estuve esperando con muchas ansias este dia: 12-03-2013. Me fui a Madrid, donde me encontre con otros fans de Thalia, que vinieron de todas las partes del mundo. Fue algo maravilloso, personas a las que solo conocia en Facebook o en Twitter, de pronto tenia la sensacion de que nos conociamos de toda una vida. Una verdadera thalyfamilia…

12-03-2013 A las 08:00 de la manana nos juntamos todos y nos fuimos para el lugar donde se iba a cumplir mi sueno de conocer a Thalia. Llegamos al programa donde Thalia habia estado invitada esa manana, yo estaba muy emocionada. A las 12:00 llego un carro grande, negro, con ventanas oscuras… era Thalia. Todos corrimos a verla por lo menos por un segundo. Yo no lo logre, pero escuche su voz y empece a llorar de felicidad… Una hora despues, Thalia salio del programa, cuando vi el carro parar me di cuenta de que el momento habia llegado❤ Bajo del auto para tomarse unas fotos con nosotros… en ese momento me puse a llorar, no podia creer que estaba al lado de mi idolo, de mi artista favorita, no podia creer que la podia abrazar, fue todo un sueno maravilloso… Despues de sacar las fotos nos saludo y se fue, pero en la noche nos ibamos a encontrar con ella en el hotel. Todo el dia estuve esperando por el momento de volver a verla y el momento llego, estaba a punto de entrar a hablar con ella, de poder decirle cuanto la admiro y la amo. Entramos 3 chicas en el cuarto del hotel, la tercera era yo. Para mi sorpresa, en cuanto Thalia me vio me reconocio y me dijo “Mi clon por fin nos encontramos”, esas palabras quedaron tatuadas en mi corazon… estaba tan feliz de conocerla, de ver como es ella en realidad y les quiero contar que es mucho mas hermosa, muy delicada y dulce… es un angel❤ 16 anos de espera, pero valio la pena! Les deseo a todos los fans que puedan conocerla en persona, creenme que ahora que lo logre, la adoro aun mas y quiero verla de nuevo, espero que pronto pueda hacerlo…

12-03-2013 es el dia en que mi sueno se cumplio y me di cuenta de que nada es imposible en la vida, pero hay que luchar.

Romana:

Thalia si dublura ei romanca… sau povestea unui vis tranformat in realitate.

Ame sau @thalita26 cum poate o cunoasteti pe Twitter, nu doar seamana foarte mult cu Thalia, ci este si fana ei de mai bine de 16 ani, iar dupa tot acest timp, a reusit s-o cunoasca personal, lucru cu care multi doar visam. Aceasta este povestea ei, care bineinteles ar putea fi redata in mult mai multe cuvinte, dar ea a fost destul de amabila incat sa ne faca un scurt rezumat si sa-l impartaseasca cu noi.

Sper sa va placa la fel de mult ca mie.

Incep povestea mea prin a spune ca visele se pot implini si ca in viata nimic nu este imposibil. In urma cu 16 ani am vazut telenovela Marimar. Thalia, actrita care interpreta rolul lui Marimar, a devenit idolul meu din prima clipa ce am vazut-o. Din acel moment am devenit fan Thalia si dorinta mea a fost ca intr-o buna zi sa o pot intalni❤ Dupa 3 ani incepusem sa invat deja spaniola urmarind telenovelele cu ea pentru ca in ziua cand o sa o intalnesc sa pot vorbi cu ea. Prietenele incepusera sa ma strige Marimar sau Rosalinda, imi spuneau ca ii seman foarte mult Thaliei. Eram bucuroasa pentru ca Thalia devenise modelul meu in viata. Pentru mine era artista perfecta. In anul 2000 am participat la un concurs in revista “Acasa Magazin” ca sosie a Thaliei, am castigat concursul si am aparut pe coperta revistei. Dorinta de a o vedea pe Thalia crescuse, sincer mi se parea putin imposibil. In urma cu 3 ani mi-am facut cont pe Twitter pentru a vorbi cu Thalia, pentru a fi mai aproape de ea. Bucuria cea mai mare a fost ca la 2 saptamani dupa ce am facut contul Thalia mi-a dat follow, am fost super fericita pentru ca puteam sa ii trimit mesaje private la care ea de multe ori imi raspundea. Acum, dupa 16 ani de asteptare visul mi s-a indeplinit. Am avut norocul de a intalni-o pe Thalia “mi reina” asa cum ii spunem noi fanii, am aflat ca vine la Madrid, eram fericita ca in sfarsit o pot vedea. Am asteptat cu nerabdare ziua de 12-03-2013. Am fost la Madrid, unde m-am intalnit cu alti fani ai Thaliei, fani din toate partile lumii. A fost ceva minunat, persoane pe care nu le cunosteam decat de pe Facebook si Twitter am avut senzatia ca ii cunosc de o viata. O adevarata thalyfamilia…

12-03-2013 Dimineata la 08:00 ne-am intalnit cu totii si am plecat spre locul in care avea sa aiba loc indeplinirea visului meu de a intalni-o pe Thalia. Am ajuns la sediul emisiunii unde Thalia era invitata in acea dimineata, aveam cele mai mari emotii. La ora 12:00 a venit o masina mare, neagra, cu geamuri fumuri… era Thalia. Toti am alergat pentru a vedea-o macar o clipa. Eu nu am reusit dar i-am auzit glasul si am inceput sa plang de fericire… Dupa nici o ora si un pic Thalia a iesit de la emisiune, cand am vazut masina ca a incetinit mi-am dat seama ca a venit momentul sa o vad❤ S-a dat jos din masina pentru a face poze cu noi… in acel moment am inceput sa plang, nu imi venea sa cred ca stau langa idola mea, langa artista mea preferata, nu imi venea sa cred ca o tin in brate, era totul un vis minunat… Dupa ce a facut poze ne-a salutat si a plecat, urmand sa ne intalnim seara cu ea la hotel. Toata ziua am asteptat acea clipa sa o revad si iata ca sosise momentul sa intru la ea si sa vorbesc cu ea, sa ii spun cat o admir si cat o iubesc. Am intrat 3 fete in camera de la hotel, eu eram a 3-a. Spre surprinderea mea Thalia cand m-a vazut m-a recunoscut si mi-a zis “Mi clon por fin nos encontramos” aceste cuvinte mi-au ramas tatuate in inima… eram fericita ca am ajuns sa o cunosc pe Thalia si sa vad in realitate cum e ea, si vreau sa va spun in primul rand ca e mult mai frumoasa in realitate, mult mai finuta, dulce… e un inger de femeie❤ 16 ANI de asteptare au meritat! va doresc tuturor fanilor sa o cunoasteti personal, credeti-ma ca acum ca am cunoscut-o o ador mai mult si imi este dor sa o revad si sper sa o pot revedea curand …

12-03-2013 este ziua in care visul mi s-a indeplinit si mi-am dat seama ca in viata nimic nu este imposibil, doar ca trebuie sa lupti.

7 Comments (+add yours?)

  1. thaliaesmivida
    Mar 26, 2013 @ 01:22:06

    Mitooooooooooooooooooooooooooooo, mi s-a facut pielea de gaina….

    Reply

  2. thaliaesmivida
    Mar 26, 2013 @ 01:33:20

    As fi vrut tare mult sa-ti fi putut trimite si eu povestea mea acum, dar din cauza unor probleme personale aparute cu 2 zile inainte de a pleca, a trebuit sa renunt. Sa speram ca anul asta!

    Reply

  3. thaliaesmivida
    Mar 26, 2013 @ 01:42:33

    Reblogged this on MDC BUCHAREST.

    Reply

  4. Mariel
    Mar 26, 2013 @ 13:37:23

    She does deserve that magazine’s contest! she does absolutely looks like Thalia (but for those some who’s not familiar to Thalia, Gloria Estefan will do! well the young Gloria haha) She’s also the girl who has lots of photos on Facebook where she poses usually as Rosalinda😄

    It’s great to know that she’s not more than just posing as Thalia & upload it to whatever accounts she have… she do more like joining in a contest aaaaand going to Madrid to met her personally!!

    Thanks for having this post in English. I now know another fan better.

    If I wasn’t oceans away to Thalia, I would of course meet her in any possible opportunities like those lucky ones are😄 ..or if she includes all the countries she visited before in her concert now, I wont definitely missed it!😀

    Reply

  5. thaliaforever
    Mar 26, 2013 @ 16:29:11

    Reply

Leave a Reply

